پایان نامه و پروژه دانشجویی

دانلود مقاله دانلود تحقیق دانلود نرم افزار دانلود اندروید دانلود پایان نامه دانلود پایان نامه کارشناسی دانلود پایان نامه ارشد دانلود پروژه

مقاله بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور


مقاله بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور

مقاله بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور

دانلود مقاله بازار یابی  شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور

مقاله بازار یابی  شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55

مقاله بازاریابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور

عنوان

صفحه

مقدمه

2

بازار یابی برای هیچ ( نقدی بر گلدکوئیست )

6

چرا فعالیت در بازاریابی چندسطحی قمار است؟

12

نظر مراجع در مورد سیستم های فروش شبکه ای و رد دلایل موجود مبنی بر عدم آگاهی مراجع

17

طعم تلخ گلدكوئست

28

این سكه هم دو رو دارد

38

منابع

45


بخشهایی از متن:

مقدمه

شاید در ابتدا كسی گمان نمی كرد این مسئله تا به این حد گسترش یابد. نمونه های قبلی چنین مسائلی بسیار زود از گردونه خارج شدند و از رونق افتادند، اما این دفعه قضیه فرق می كند. شركت گلدكوئیست در آغاز ورودش به ایران طبقات پایین جامعه به لحاظ سواد اجتماعی و اقتصادی - را هدف قرار داد. مردم عادی جامعه كه اطلاع چندانی از اصطلاح علمی مورداستفاده اعضای شبكه نداشتند، براحتی وارد بازی شدند و از آنجا كه بدرستی نمی دانستند باید چه كنند، اكثرا ضرر كردند. این ضرر به شكایت آنها از شركت گلدكوئیست و اعضای اصلی اش در ایران منجر شد و قوه قضائیه در اولین برخورد، دستور فیلتر سایت های اینترنتی این شركت و دستگیری اعضای اصلی و سر شاخه های آن را صادر كرد. گلدكوئیستی ها برای مدتی از سر و صدایشان كم كردند و در خفا به جلساتشان ادامه دادند. زخم ها باید ترمیم می شد و بازنگری در روش ها و جامعه هدف، لازم بود. پس از مدتی دوباره فعالیت شدید علنی آغاز شد. این با جوان ها مورد هجوم قرار گرفتند. روش ها تغییر كرد و علمی تر شد. دانشجویان كه پیشتر از طریق روش های علمی و استدلال های منطقی كار شبكه را مردود اعلام می كردند، این دفعه خود تبدیل به مبلغان شركت گلدكوئیست شدند و سرانجام كار ب آنجا رسید كه نباید. این روزها كمتر جوانی یافت می شود كه پرزنت نشده باشد.

...

بازار یابی برای هیچ

نقدی بر گلدکوئیست

اگر شما هم در تهران یا یکی از شهرهای نسبتا بزرگ ایران زندگی می کنید بدون شک تا به حال نام بازاریابی شبکه ای و در راس آن روش درآمد زایی Goldquest را شنیده اید.

بازاریابی شبکه ای یا Network Marketing در بیان ساده عبارت است از بازاریابی سینه به سینه برای ارایه نوعی کالا یا خدمات

به عبارت دیگر فلسفه وجودی بازاریابی شبکه ای این است که یک محصول خاص به جای تبلیغات رسانه ای مثل تلویزیون یا روزنامه توسط مصرف کنندگان خود محصول معرفی و تبلیغ شود چرا که این نوع تبلیغ ماندگارتر و اثربخش تر از هر نوع تبلیغ دیگر است.

و استدلال این سخن نیز این است که یک مصرف کننده بیش از آنکه به تبلیغات پر هیاهوی تلویزیون و یا آکنده از شعار روزنامه ها توجه کند برای استفاده از یک کالا یا خدمت خاص از مشورت و پیشنهاد دوستان خود بهره مند می شود.

دانلود مقاله بازار یابی  شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور


برچسب ها: مقاله بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور ,
[ بازدید : 512 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 22:15 ] [ امید عرضی ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]